Sport Therapie Heemskerk | Beverwijk

Medical Tape 10 minuten €20
Medical Tape / Acupunctuur 50-60 minuten €70
Vergoeding
De behandelingen worden door veel zorgverzekeraars vergoed. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van de zorgverzekeraar en de aanvullende verzekering die u heeft.
Wilt u weten of u voor een vergoeding in aanmerking komt, dan kunt u het beste uw zorgverzekering contacten en vragen of onze behandeling vergoed wordt. Let op!: als u telefonisch contact met uw zorgverzekeraar opneemt, moet u aangeven dat het om natuurgeneeskundige consulten gaat en dat we aangesloten zijn bij de beroepsvereniging BATC.Hoe krijgt u uw vergoeding?
Nadat u bij ons een behandeling heeft gehad en afgerekend heeft, krijgt u de rekening direct mee. Deze originele rekening kunt u dan bij uw zorgverzekeraar indienen. De zorgverzekeraar zal de vergoeding die aan uw polis toegekend is, aan u overmaken.

Mocht u geen vergoeding krijgen van uw zorgverzekeraar, dan zijn deze kosten meestal wel aftrekbaar als buitengewone lasten bij uw aangifte inkomstenbelasting, mits de bij uw inkomen behorende drempel bereikt is (Volgens de officiële regels van de belastingdienst heeft u daarvoor wel een aantoonbare verwijzing nodig van een arts).